Monday, November 12, 2012

Peace of mind...





De cat timp are un om nevoie pentru a realiza sau constientiza ceva? Unii vor spune ca este nevoie de o secunda...altii au nevoie de o viata intreaga. Nu o sa ma duc la extreme...nu imi place sa fiu radical. Sa zicem ca este nevoie doar de cateva zile.
Nu imi vine sa cred ce am realizat in sinea mea in doua zile...
Am constientizat ca absolut orice este posibil atunci cand iubesti cu adevarat...
Da,e greu sa pastrezi flacara sperantei aprinsa atunci cand esti pus la incercare!
Da,e greu sa traiesti o viata fara regrete, dar, undeva adanc,incep incet, incet, sa ma linistesc. Atunci cand arunci o piatra intr-un lac, vei agita apa, vei starni valuri, dar dupa un timp, suprafata apei se va linisti...insa piatra ramane! Multi incearca sa scoata acele pietre  de pe fundul lacului... La fel, oamenii regreta diverse intamplari din trecut, ceva ce au facut sau nu au facut...
Ceea ce nu realizam, este ca toate experientele traite, bune sau rele, ne-au facut persoanele care suntem in prezent.
Micile placeri sunt multe, dar cum pastrezi sentimentul de fericire atunci cand il simti?
Cum poti face fericirea sa dureze mai mult de o clipa?
E simplu: accepta pietrele din lac si iubeste-le! Iubeste-ti trecutul si greselile!
Iubeste-te pe tine exact asa cum esti!
Cu bune si cu rele, cu calitati si defecte!
Atunci cand vei face asta, lucrurile vor lua o intorsatura care iti va parea ciudata.
Atunci vei putea spune: Da e posibil! Da e usor!
Asta ai facut Tu pentru mine!
Fara tine nu cred ca as fi reusit atat de repede sa-mi linistesc mintea si sa ma eliberez de regrete! 
Tu faci ca dorinta mea sa fie pura!
Tu ma inspiri sa fiu una cu Eul meu superior!
Acum simt ca ma aflu intr-o stare de gratie...si pentru asta Ii multumesc Divinitatii si Tie!
Simt ca ma indrept incet dar sigur catre pacea interioara si fericirea nemarginita pe care le caut!
Eul vechi a disparut! Ego-ul e din ce in ce mai mic si mai slab.
M-am redescoperi pe mine insumi si acum pot spun:
Da e iubire!
Asta este pentru tine...

You are my peace of mind!


3 comments:

  1. Acum am realizat ca nu am comentat....rusine sa-mi fie...este o postare superba si merita toata atentia mea. Ma bucur ca te-ai regasit in mare parte si ca esti pe drumul cel bun. I'm always here no matter what you need :*

    ReplyDelete
  2. Thank you Dae...Be sure i'll hold you up on that!

    ReplyDelete

Total Pageviews