Monday, January 9, 2012

Pentru Mama


Mama daca auzi as vrea sa spun ca te iubesc
As vrea sa scriu o piesa dar inspiratie nu gasesc
Si mai vreau sa imi cer iertare pentru toate ce gresesc
Desi nu vreau sa accept a gresi e omenesc

Ma gandeam  sa iti explic de ce nu te-am mai vizitat
Mi-e rusine de ce am ajuns cat am fost plecat
Imi este teama ca o  sa ma certi si ca esti suparata
Imi este teama ca nu o sa-mi deschizi a albului Rai poarta
Acolo  unde esti  se spune ca nu este suparare
Ma rog asa sa fie ma rog pentru iertare
Caci am o lista lunga iar pacatele-mi sunt multe
Le platesc pe toate in liniste secundele sunt mute
De cand nu mai esti aici toate parca stau in loc
Timpul spatiul mintea mea se transforma  in foc
Dar stiu ca Jah e mare si voi le vedeti pe toate
Suferinta ma caleste luminati-mi calea-n noapte...
 Va continua...

2 comments:

  1. Sa te ajute Domnul in toate, caci mama ta sigur are grija de tine de acolo sus!

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoase si sincere versuri, felicitari, ai exprimat niste sentimente minunate :)

    ReplyDelete

Total Pageviews